Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟ ALL4ART

Toν γνωρίσαμε απο το Black out ,τον λατρέψαμε από τα τραγούδια του και από τον καυστικό τρόπο που χρησιμοποιεί στο λόγο του.Ο πρώτος αστρολόγος-τραγουδιστής στην Ελλάδα ήρθε για να μείνει πάντα εδώ -όπως λέει το τραγούδι του-να ταράξει το κοινό.Ένα όνομα ,χίλια πρόσωπα Δημήτρης Παλαιολόγου.

1.Προέρχεσαι από μουσική οικογένεια.Πως πήρες την απόφαση να ασχοληθείς με το τραγούδι.Ηταν καθαρή επιλογή σου?

Kαι οι δυο δουείες που κάνω είναι καθαρά δική μου επιλογή.Θεωρώ τον εαυτό μου τυχερό που μπορώ και ζώ από τις δουλείες που αγαπώ και πάλεψα γι’αυτές.Επιλογή της οικογενείας μου ήταν ας πύμε να κάνω κάποιες σπουδές πάνω στη μουσική,να ξέρω νότες και να μπορώ να παίξω κάποιο μουσικό όργανο.Δεν πήρα ποτέ κάποια απόφαση λοιπόν διότι γνώριζα από μικρή ηλικία τι ήθελα να κάνω και προσπάθησα να το υλοποιήσω όσον είναι δυνατόν.

Δημήτρης Παλαιολόγου

2.Υπάρχει κάποιος που σε βοήθησε για οτι κατάφερες μέχρι τώρα στη καρίερα σου ?

Σίγουρα η οικογένεια μου με έχει βοηθήσει επειδή ήταν πάντα δίπλα μου.Μερικές φορές φυσικά έχουν σοκαριστεί κυρίως με τις τηλεοπτικές μου επιλογές.(γελάει)Σίγουρα ο Αλέξανδρος Πετρίδης με έχει βοήθησει,καθώς είναι το τηλεοπτικό μου alter ego ,χρειαστώ τη βοήθεια του είναι πάντα εκεί.Εχουμε πολύ καλή σχέση άσχετα αν ξεκίνησε κάπως περίεργα η γνωριμία μας.

Συνέχεια ανάγνωσης «Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟ ALL4ART»

Αγκάθα Κρίστι-Έγκλημα στο orient express

Αγκάθα Κρίστι-Έγκλημα στο orient express

Αγκάθα Κρίστι-Έγκλημα στο orient expressΠρόσφατα έπεσε στα χέρια μου το βιβλίο <<Έγκλημα στο Orient Express>>,καθότι λάτρης των αστυνομικών μυθιστορημάτων και το διάβασα κυριολεκτικά σε μία μέρα. Έχω διαβάσει αρκετά βιβλία της <<βασίλισσας του εγκλήματος>> αλλά το μοναδικό βιβλίο που μου προξένησε τόσο μεγάλη εντύπωση ήταν αυτό. Η διείσδυση της συγγραφέως μέσω του αγαπημένου της χαρακτήρα, αυτόν του Ηρακλή Πουαρό στις προσωπικότητες των υπόλοιπων ηρώων της είναι τρομακτική. Συνέχεια ανάγνωσης «Αγκάθα Κρίστι-Έγκλημα στο orient express»