Μια παροιμία λέει ότι “όποιος ψάχνει, βρίσκει”. Τις προάλλες, βρισκόμουν χωμένη στα ράφια ενός βιβλιοπωλείου αναζητώντας ένα ημερολόγιο για την τσάντα μου. Ξάφνου, το μάτι μου πέφτει πάνω σ΄ένα μπιζουδάκι, τόσο δα ημερολογιάκι που χωράει στην παλάμη και εμπεριέχει όλες εκείνες τις εύχρηστες πληροφορίες που χρειάζεσαι. Αμέσως εντυπωσιάζομαι από το όμορφο, γήινο εξώφυλλο με τις μπλε και μπεζ αποχρώσεις και τον τίτλο 2019 ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ReadmebyEleni. Το παίρνω στα χέρια μου, το ξεφυλλίζω και νιώθω κάτι μαγικό! Διάσπαρτα quotes με τον γραφικό χαρακτήρα του συγγραφέα ξεφυτρώνουν ανάμεσα στις ημέρες και τους μήνες. Ολοζώντανες εικόνες κοσμούν τις κενές σελίδες του ημερολογιακού έτους. Μιλάει για όνειρα με πάθος, ενθουσιασμό και αισιοδοξία! Τι όμορφο…σκέφτομαι! Και μετά συνειδητοποιώ, ότι πίσω απ΄όλο αυτό το εγχείρημα, είναι κρυμμένη μια νεραΐδούλα… η όμορφη, ταλαντούχα ηθοποιός και συγγραφέας Ελένη Αλεξανδροπούλου, την οποία είχα γνωρίσει από την θεατρική παράσταση “Οι Φυλακισμένες” στο θέατρο Vault την προηγούμενη σεζόν και είχα εντυπωσιαστεί από την ερμηνεία της. Χωρίς δεύτερη σκέψη, κατευθύνομαι στο ταμείο, πληρώνω και από εκείνη την ημέρα το τοσοδούλικο ημερολογιάκι της Ελένης έχει μια ξεχωριστή θέση στην τσάντα μου και στην καρδιά μου. Είναι η τονωτική ένεση στις ανταριασμένες ημέρες μου, είναι ο φάρος ελπίδας στην δύσκολη καθημερινότητά μου, είναι το ουράνιο τόξο μου όταν όλα φαντάζουν γκρίζα, είναι κάτι σαν φυλακτό. Αρκεί να διαβάσω μερικές λέξεις της για να πάρω δύναμη και να συνεχίσω. Γιατί εγώ πιστεύω στα όνειρα που πραγματοποιούνται αρκεί να έχεις πίστη.

ελενη2

Την επόμενη μέρα, της τηλεφωνώ και συναντιόμαστε στον πιο όμορφο ιστορικό δρόμο της Αθήνας.  Ένα ποτήρι κρασί και πολύ καλή διάθεση, ήταν αρκετά για να γίνει η πιο ζεστή κουβεντούλα για το ημερολόγιο, για τα όνειρα και για εκείνη.

Συνέντευξη από την Ντίνα Καρρά.

ελενη4

•       Ελένη μου, σε τι δημιουργική φάση είσαι αυτή την περίοδο;

Νομίζω ότι βρίσκομαι στο pick μου, έτσι νιώθω, έτσι αισθάνομαι. Έχω πάρα πολύ έμπνευση και προσπαθώ να την αξιοποιήσω κατάλληλα.

•       Έχεις γράψει ένα ημερολόγιο που μιλάει για όνειρα; Εσύ πιστεύεις στα όνειρα;

Η αλήθεια είναι, ότι το ημερόλογιο που έχει εκδοθεί για το έτος 2019, αποτελούσε ένα δικό μου όνειρο, το οποίο κυνηγούσα τα τελευταία δύο χρόνια. Γι΄αυτό το λόγο, έχει θέμα τα όνειρα γιατί θέλω να δώσω ένα θετικό μήνυμα στους αναγνώστες να διεκδικούν τα όνειρά τους και να μην εγκαταλείπουν όσες δυσκολίες και αντιξοότητες βρεθούν στο διάβα τους.

•       Θεωρείς ότι τα όνειρα πραγματοποιούνται εύκολα ή δύσκολα;

Θεωρώ και τα δύο. Κάποια πραγματοποιούνται πιο εύκολα, κάποια πιο δύσκολα, με την έννοια ότι μπορεί να χρειαστεί να περιμένεις περισσότερο χρονικό διάστημα μέχρι να υλοποιηθούν και να τα διεκδικήσεις περισσότερο.

•       Εσύ κυνηγάς τα όνειρά σου ή αφήνεσαι στην τύχη;

Πιστεύω ότι μόνοι μας προκαλούμε και δημιουργούμε την τύχη μας.

 •       Τι ιδιαίτερο έχει αυτό το ημερολόγιο;

Νομίζω ότι ο συνδυασμός των εικόνων με τα κείμενα, τα οποία είναι αποκλειστικά δικά μου και όχι αντιγραφή ή photoshop, δίνουν μία ιδιαίτερη πινελιά στο ημερολόγιο.

•       Γιατί κάποιος να επιλέξει να αγοράσει το δικό σου ημερολόγιο;

Για να δει πως μπορεί να διεκδικήσει και να κυνηγήσει τα όνειρά του.

•         Πηγή έμπνευσής σου;

Τα πάντα…οι άνθρωποι γύρω μου, ένας στίχος από τραγούδι, προσωπικά συναισθήματα, μία ιστορία ενός φίλου, κάτι που θ΄ακούσω στο μετρό.

•       Η ιδανική μέρα για σένα ξεκινάει;

Με διαλογισμό.

•       Και τελειώνει;

Με γέλιο.

•       Αυτά που γράφεις είναι κατάθεση ψυχής;

Αυτό θα το απαντήσουν οι άλλοι που τα διαβάζουν (γέλιο).

•       Ηθοποιός ή συγγραφέας τελικά;

Είναι δύο όνειρα που κυνηγούσα από πολύ μικρή. Αγαπώ την υποκριτική και μου λείπει το θεάτρο, αλλά τώρα θέλω να αφοσιωθώ περισσότερο στην συγγραφή.

•       Χαρακτήρισέ μου την Ελένη με τρεις λέξεις…

Αισιόδοξη, δραστήρια, ανυπόμονη.

•       Πιστεύεις στον κεραυνόβολο έρωτα;

          Πιστεύω στο κλικ και στην χημεία δύο ανθρώπων.

•       Η φιλία παίζει σημαντικό ρόλο στην ζωή σου;

Παίζει πολύ σημαντικό ρόλο και πραγματικά λυπάμαι που ορισμένοι φίλοι μου έπαψαν να είναι στην ζωή μου για κάποιους λόγους.

•       Τι σε ενοχλεί στους ανθρώπους;

Η αγένεια και η αχαριστία.

•       Ποιο είναι το μυστικό μιας υγιούς σχέσης;

Η επικοινωνία.

•       Ποια είναι η αγαπημένη σου φράση;

Θα σου πω δύο…Ακολούθησε το ένστικτό σου και Τrust the universe…

•       Πότε έκλαψες τελευταία φορά;

Νομίζω το καλοκαίρι γιατί είχα πιεστεί πολύ ψυχολογικά.

•       Πώς προσπερνάς τα εμπόδια;

Με χαμόγελο και να είμαι στον δικό μου κόσμο από συνειδητή επιλογή.

•       Πότε πεισμώνεις;

Όταν οι άλλοι μου λένε ότι δεν είμαι ικανή για κάτι ή με προτρέπουν να σταματήσω.

•       Σε ποιους κλείνεις τελείως την πόρτα;

Σ΄εκείνους που στέκονται εμπόδιο στα όνειρά μου και σ΄εκείνους που θεωρώ ότι η μεταξύ μας σχέση έχει τελειώσει οριστικά. Πιστεύω ότι οι ανοιχτές πόρτες, δεν σε εξελίσσουν σε κανένα επίπεδο, αντιθέτως σε γυρίζουν πίσω.

•       Ένα βιβλίο που σ΄έχει στιγματίσει;

Θυμάμαι χαρακτηριστικά το “ Χωρίς οικογένεια” του Εκτόρ Μαλό.

•       Είσαι ευτυχισμένη;

Διανύω μία από τις καλύτερες μου φάσεις και είμαι ευτυχισμένη με μένα, μέσα μου και αυτό είναι το πιο σημαντικό.

 •       Αν συναντούσες τον Θεό, τι θα του έλεγες;

Ευχαριστώ!

 •       Η καλή νεράιδα είναι γενναιόδωρη μαζί σου;

Εντάξει, έχουμε κάποιες διαφωνίες μερικές φορές γιατί δεν μου δίνει πάντα αυτά που θέλω την ώρα που τα θέλω, αλλά δεν έχω παράπονο. Εξάλλου, έχω την υγεία μου εγώ και όλοι οι άλλοι γύρω μου και αυτό είναι κάτι που δεν πρέπει να ξεχνάμε.

 •       Πώς φαντάζεσαι τον εαυτό σου σε πέντε χρόνια;

Ονειρεύομαι μία όμορφη οικογένεια με πολλές στιγμές ευτυχίας και επαγγελματική αναγνώριση σε ό,τι επιλέγω να κάνω.

•       Μια ευχή για τους αναγνώστες σου…

Να κυνηγούν τα όνειρά τους και να είναι διατεθειμένοι να παλέψουν γι΄αυτά γιατί δεν πραγματοποιούνται όλα το ίδιο εύκολα…

ελενη1

Κρατώ αυτό για το τέλος…κάποια αργούν πολύ…να θυμάσαι όμως ότι στο τέλος όλα πραγματοποιούνται!!!

Καλοτάξιδο Ελένη μου από καρδιάς!

 

Το ημερολόγιο 2019 από τις εκδόσεις «Το Δόντι», μπορείτε να το παραγγείλετε σε όλα τα βιβλιοπωλεία της χώρας. Επίσης στο blog των εκδόσεων μπορείτε να το παραγγείλετε και ηλεκτρονικά  https://todonti.wordpress.com/paraggelies/
Η κεντρική του διάθεση για την Ελλάδα και την Κύπρο είναι οι  Εκδόσεις του Εικοστού Πρώτου (κ. Γ. Νικολόπουλος), Ζαλόγγου 9, Αθήνα, τηλ. 2103800520

Σχολιάστε